Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Στους μαθητές μου


Αγαπημένα μου παιδιά,
Σας εύχομαι καλές διακοπές, με ξεκούραση, παιχνίδι, συντροφιές και θάλασσες.
Όπως θα μάθατε πια, από του χρόνου θα είμαι στο νησί μου.
Ακόμα κι εμείς οι μεγάλοι μερικές φορές δυσκολευόμαστε πολύ να αντιμετωπίσουμε τα δυσάρεστα συναισθήματα, γι' αυτό κι εγώ απέφυγα να σας αποχαιρετήσω, όπως έπρεπε.
Ένιωθα και νιώθω όμως πολύ λυπημένη που δεν θα είμαστε μαζί του χρόνου, αλλά με παρηγορεί η ιδέα ότι θα τα καταφέρετε να κερδίσετε την αγάπη και την εκτίμηση οποιουδήποτε δασκάλου σας αναλάβει του χρόνου και θα αξιοποιήσετε όλα όσα θα σας προσφέρει.
Θα χαίρομαι να μαθαίνω νέα σας, θα καμαρώνω πάντα για σας και θα επικοινωνούμε με όλους τους δυνατούς τρόπους.
Ελπίζω να συνεχίσετε το μπλογκάκι σας και να μείνετε ενωμένοι κι αγαπημένοι.
Σας φιλώ όλους με πολλή αγάπη
Η φιλόλογός σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: