Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

Η φίλη μου είναι Ελληνίδα

Γεια σας! Με λένε Μαριλένα, είμαι 13 ετών και είμαι από την Αλβανία.
Εδώ και δύο χρόνια έχω μια φίλη που τη λένε Ιωάννα και είναι Ελληνίδα. Τα πηγαίνουμε πολύ καλά μαζί, ανεξάρτητα από τι εθνικότητα έχουμε, γιατί στη φιλία δεν παίζει ρόλο από πού είσαι. Στη φιλία παίζει ρόλο η εμπιστοσύνη που έχει ο ένας στον άλλον και το πιο σημαντικό είναι να είσαι φίλη στις χαρούμενες και στις δύσκολες στιγμές.
Η Ιωάννα είναι πολύ καλή κοπέλα, όμορφη και πολύ έξυπνη, γι΄αυτό και την αγαπάω πολύ. Επίσης, δεν τη νοιάζει που είμαι από την Αλβανία και αυτό με κάνει να νιώθω υπέροχα, γιατί όλοι ξέρουμε ότι μερικοί Έλληνες μισούνε τους Αλβανούς και αυτό δεν το καταλαβαίνω. Πάντως εγώ τους συμπαθώ και δε με νοιάζει που η Ιωάννα είναι Ελληνίδα, γιατί είναι φίλη μου και την αγαπώ πολύ και τη βοηθάω σε όποιο πρόβλημα κι αν έχει ακόμα κι αν είναι μια χαζομάρα. Το ίδιο κάνει κι εκείνη.
Και για μένα η φιλία είναι κάτι παραπάνω από θησαυρός, είναι κάτι ιερό και δε θέλω να το χαλάσω για ένα ψέμα, το ίδιο κι εκείνη.
Μαρινέλα

Δεν υπάρχουν σχόλια: